KV de Brink

Wat kunnen jullie van KV De Brink verwachten? Wij willen graag dat iedereen de mogelijkheid krijgt om te gaan klootschieten en naast dat wij als vereniging de topsport nastreven is de gezelligheid zeker ook aanwezig. Wanneer je lid wordt van KV de Brink krijg je een trainingspak (in bruikleen, tegen sterk gereduceerde kosten) en een baankloot.

Voor de jeugd is er naast de competitie, ronde en persoonlijke wedstrijden, ca. 4 niet klootschiet-activiteiten in het jaar. Jaarlijks beginnen we het seizoen met een alom bekend (survival)-kamp, verder is de smokkeltocht een begrip en voor de rest, laat je verrassen door ons.

Trainingen

De trainingen worden gegeven door enthousiaste (ex) topschutters en vinden 1x per week plaats op de vrijdagavond van 18:30 uur tot 19:30 uur.

Competitie

KV de Brink heeft zich aangesloten bij de Nederlandse Klootschiet Bond, waaronder een competitie is opgezet op het hoogste niveau in diverse klassen. De wedstrijden vinden plaats op de zondagmorgen, één keer in de 14 dagen en beginnen om 10:00 uur.

Contributie

KV de Brink probeert de contributie zo laag mogelijk te houden en bedraagt voor komend seizoen voor de jeugd maar €15,00 en voor de senioren € 60,00 per jaar. De contributie wordt via een machtiging geïnd.

Vragen?

Heb je nog vragen, informeer dan bij een van de bestuursleden of meld je aan en stel je vraag hieronder.

Aanmeldformulier

Bedankt voor uw opgave!