Brink A wint overtuigend de TKC ronde

Bijgewerkt op: 3 nov. 2021

Op een overtuigende wijze heeft het paradepaardje van de Brink, het A team de titel gepakt op de rondewedstrijd van de TKC.

Op een divers parcours over straat, fietspad, zandpad en zandbaan, lieten de jongens een ongekend hoog niveau zien en overklaste ruim de tegenstanders.

Brink A was winnaar met 41 schoten, Oud Ootmarsum A 2e met 45 schoten, Hertme B knap derde met 48 schoten, Wislkdacht A 4e met 50 schoten en Brink B 5e met 51 schoten.

Brink E heeft een puike wedstrijd neergezet en goede schoten werden afgewisseld met iets mindere maar Leider Bart Kienhuis was gezien het sterke deelnemersveld trots op het schieten van zijn jongens.

Op de foto van links naar rechts; TKC jeugdcoördinator Frank Groeneveld, Brink A met Bill Kottink, Tim Hendriks, Jorg Smellink en Cisse Luft.