Brink A1 en A2 winnen wedstrijd.

Na afgelastingen van de vorige wedstrijden stond zondag de 8e competitiewedstrijd op het programma, onder prima weersomstandigheden.

Brink A1, schoot een makkelijke wedstrijd tegen Lattrop Breklenkamp. Brink A2 schoot uit de slof tegen Ons Streven uit Tilligte en pakte de volle buit.

Bill Kottink in actie tegen Lattrop Breklenkamp

Lattrop Breklenkamp - Brink A1 0-3

De gehele wedstrijd heeft de Brink voorgelegen, nimmer had Lattrop Breklenkamp de mogelijkheid om aansluiting te vinden in de wedstrijd. De eerste periode won de Brink met ruim 2 schoten, daarna lieten ze de teugels een beetje vieren en wonnen de tweede en derde periode met één schot. De 7e 0-3 overwinning voor de supertalenten van de Brink.

Met nog twee wedstrijden te gaan en 6 punten voorsprong kunnen ze bij de volgende wedstrijd kampioen worden.

Ons Streven - Brink A2 0-3

Brink A2, schoot een bijzondere goede wedstrijd en heeft met 3-0 gewonnen van Ons Streven A. Het was een spannende wedstrijd waarbij het laatste schot iedere keer de beslissing moest brengen. Met de uitblinkende Mika Smellink werd ieder losschot gewonnen en bleef de Brink over het algemeen op een kleine voorsprong waarbij het verschil maximaal 15 meter was. Op een paar momenten kwam Ons Streven op voorsprong maar bleef aan het eind met lege handen. Zo blijft de kans bestaan om achter het ongenaakbare A1 op de 2e plaats te eindigen.

Cisse Luft in actie

Cisse Luft, kwalificeert zich voor het EK 2024 op veld en zetten.

De selectiewedstrijden om Nederland te mogen vertegenwoordigen tijdens de Europese kampioenschappen lopen op het eind. Afgelopen zaterdag was de laatste wedstrijddag op het veld in Groenlo. In de tussenstand stond Cisse op plek 5, terwijl er 4 jongens geselecteerd worden. Hij had daardoor een uitzonderlijke dag nodig om zich te kunnen kwalificeren. En dat lukte!

Met een 3e en 1e plek wist hij zich uiteindelijk als 4e te selecteren. Samen met Max oude Engbrink (Vooruitzicht) Mike Scholtenhave (Ons Streven), Leon Heerink (Oud Ootmarsum) en dus Cisse Luft (KV de Brink)

Cisse, schiet voor de tweede keer mee op een EK, door Corona is er in 2022 ipv 2020 een EK verschoten. Op het EK in het Duitse Meldorf werd hij zeer verdienstelijk 5e.