Brink sluit geweldig seizoen af met een prachtig jeugdkamp.

Bijgewerkt op: 5 jul. 2023

De jeugd van de Brink heeft het klootschietseizoen afgesloten met een geweldig kamp in Uelsen.

Op de donderdagavond werd het tentenkamp opgezet door de vele vrijwilligers. En net als het bij het in elkaar zetten van de IKEA kastjes ging dit uitstekend en bevorderde het de samenwerking enorm.... Na drie uur zwoegen was alles voor elkaar en stond er een geweldig kampement klaar.

Op vrijdag werd er verzameld bij club café de Mors, vanwaar de reis op de fiets werd voortgezet naar Uelsen. Na aankomst hadden de jeugdleden niet eens de tijd om te acclimatiseren en werd er gelijk begonnen met diverse leuke spellen. Laat in de avond werd de fameuze smokkeltocht, uitgevoerd en bedacht door het A- team. Bij terugkomst was iedereen gepakt door de douane en zat vol verhalen van wat er was meegemaakt. Op tijd naar bed voor de volgende dag.

Zaterdagmorgen begon met ontbijt op z'n

"Eriks" ei met spek verrukkelijk.

De ochtend werd voortgezet met een heuse paintball (of pijnbal) game in de houten speeltuin, een pracht locatie waar een heuse veldslag werd nagespeeld. I.v.m. met het mindere weer, werd er in de middags gezwommen in het binnenzwembad van Uelsen. Het "Barcelona" team had voor de vroege

avond een mooi spelprogramma bedacht en laat op de avond was een pubquiz voorbereid door Tim, bij het kampementvuur een spannende en gezellige afsluiter.

Traditioneel is de zondagochtend voor het jaaroverzicht van Erik, als jeugd coördinator neemt Erik afscheid en Jochem Wennink zal het stokje overnemen, die hij letterlijk kreeg uitgereikt. Een prachtig jaar werd hiermee afgesloten en na afloop was iedereen moe maar voldaan na een bijzonder leuk en gezellig jeugdkamp van KV de Brink.

Toetje, met twee finales voor de Brink.

Voor Brink A staat er zondag 9 juli nog een toetje op het programma. Dan speelt het super team tegen Vooruitzicht om de NKB cup finale op veld. Deze wedstrijd wordt gespeeld om 12:00 uur bij KV Reutum.

Op zondag 16 juli speelt de jeugd van de Brink de finale van de KTO cup op veld tegen KV Reutum die om 11:45 uur zal starten en wordt gespeeld bij Steeds Vooruit in Oldenzaal.

We hopen op veel toeschouwers deze wedstrijden en het kan nog een héél lekker toetje worden.