Competitie KV de Brink jeugd gestart

Brink A mocht deze wedstrijd aantreden tegen Lemselo A en had een moeizame wedstrijd. In de eerste periode keken ze gelijk tegen een achterstand aan en een kleine opleving zorgde ervoor dat het nog even spannend leek maar door mindere schoten aan brinkzijde zorgde ervoor dat het eerste puntje van de competitie naar Lemselo ging.

Bill Kottink
Bill Kottink in aktie.

In de tweede periode wilde de Brink uit een ander vaatje tappen en geconcentreerd zuiver te schieten. Helaas lukte dat deze periode ook niet en Lemselo bleef goed schieten. Het krachtverschil was niet eens zo groot maar het rechtuit schieten was deze dag niet voor Brink A weg gelegd. Want ook de derde periode ging verdiend naar Lemselo. Een 0-3 nederlaag helaas, maar na de wedstrijd werd al gelijk gekeken naar de volgende wedstrijd tegen Ons Streven.

Ook Brink B had een tegenstander uit Lemselo, en deze begon de wedstrijd iets sterker dan Brink B na een minder schot van Brinkzijde was het verschil al snel 3/4 schot. Door goed door te blijven vechten deze ronde was het uiteindelijke verschil maar 15 meter. Deze "swung" werd vastgehouden in de tweede periode, het ene goede schot werd afgewisseld met een ander geweldig schot. Dit resulteerde in een overwinning voor de Brink met een voorsprong van een half schot.

De derde periode schoot de Brink goed door met enorme uitschieters en dat bracht Brink B halverwege tot een schot voorsprong.

"anwiesers" van Brink B

Echter een enorme misser aan Brinkzijde bracht de spanning weer volop terug en Lemselo rook kansen.

Twee schoten voor het einde was het verschil 5 meter voor Lemselo, maar uitblinker Siem schoot geweldig en pakte gelijk 30 meter! voorsprong. Het was voor Lars een koud kunstje om dit uit te schieten een 2-1 overwinning is een mooie start.

De tegenstander van Brink E was geveld door Corona ;(