De Brink kan geen vuist maken tegen Ons Streven.

Bijgewerkt op: 13 dec. 2021

KV de Brink kan na winst in de laatste drie wedstrijden geen vuist maken op de moeilijk bespeelbare baan tegen Ons Streven, de nummer twee in de competitie.

De regen was er mede oorzaak van dat de Brink in vorm geen gestalte kon houden op deze zondag. De Brink begon redelijk, lag na het tweede schot 25 meter achter en bij het mindere zesde schot van de Brink was de achterstand 30 meter. Een misser van de kant van Ons Streven zorgde weer voor spanning in deze matige wedstrijd. Twee schoten voor het eind lag de Brink 2 meter voor, echter twee geweldige schoten van Ons Streven waar de Brink geen vat op had, bepaalde dat Ons Streven de eerste periode won.

Bij het tweede schot in de tweede periode ging het mis bij de Brink, een reglementaire schot met nul-meter, de kloot belande buiten de baan. Dit maakte het nimmer spannend en Ons Streven maakte hier dankbaar gebruik van en won dus eenvoudig de tweede periode.

De rug recht, de kleding doorweekt en de moeilijke bespeelbare baan, dat waren de ingrediënten waarmee gedeald moest worden. Ook in de derde periode bleek Ons Streven daar als enige aanspraak op te mogen maken en won eigenlijk eenvoudig deze wedstrijd, die nimmer een wedstrijd was. Een terechte 0-3 overwinning voor Ons Streven.

59 weergaven