Fedde, Tim en Cisse in de prijzen.

Tijdens de jaarlijkse persoonlijke veld wedstrijden van de TKC heeft KV de Brink weer van zich laten horen. Per categorie werd er op een veldbaan geschoten.

Fedde Oonk.

Zo mocht de jongste categorie 1 zich melden bij KV de Wilskracht, de sneeuw

was netjes van de baan gesleept door de organiserende vereniging, op deze koude en winderige ochtend. Maar dat kon Fedde Oonk niet deren, met prachtig geplaatste schoten wist hij de concurrentie op twee na, het nakijken te geven en behaalde hij een 3e plek op het veld.

In categorie 4 van de oudste jeugd was het weer Tim Hendriks die een formidabele prestaties door eerste te worden op het veld, na een tweede plek op straat. Tim schoot in 7 schoten een afstand van 730 meter meer dan 100 meter per schot. En dat op de lastige bespeelbare baan van Oud Ootmarsum waar het zand los lag en er waren veel stenen naar het oppervlak gekomen wat het extra moeilijk maakte.

Tim Hendriks en Cisse Luft

In deze categorie was het Cisse Luft die de kleine maar zware zetkloot over een afstand van ruim 46 meter door de lucht liet vliegen. Hij eiste hiermee een mooie 3e plek voor zich op, bij het zetten.

Al met al een prima prestatie weer van de schutters van KV de Brink.