Jeugdteams KV de Brink pakken punten.

Brink A mocht aantreden tegen nummer laatst Nooit Gedacht, zonder de geblesseerde Julian Broekhuis en zonder de zieke Jorg Smellink. Nooit Gedacht die met 1 punt onderaan staat begon sterk aan de wedstrijd, de Brink kon goed antwoorden en pakte een kleine voorsprong. Bij het tweede schot ging het mis bij Nooit Gedacht en werd er een misser geproduceerd, Wessel Broekhuis profiteerde optimaal en pakte 45 meter voorsprong. Dit werd uiteindelijk bijna een schotlengte aan het eind van deze periode.

In de tweede periode begon de Brink slecht en was er gelijk een achterstand van 40 meter, Nooit Gedacht kreeg vleugels en bleef sterk doorschieten. Langzaam pakte de Brink met de goed schietende Tim Hendriks enkele meters terug, Cisse Luft die bij het een na laatste schot uiteindelijk de achterstand omboog in een kleine voorsprong voor de Brink. Het was Bill Kottink die met een uitstekend schot deze periode naar de kant van de Brink afsloot. De laatste periode was bijna identiek aan de eerste echter ging het bij Nooit Gedacht mis bij het vierde schot, de Brink liep steeds verder uit en schoot makkelijk verder. Nooit Gedacht gaf het op en verloor deze ronde met een schot voorsprong door de Brink. Brink A, staat dankzij een mooie overwinning van Oud Ootmarsum A tegen Lemselo A nu op een gedeelde eerste plaats, de spanning is in de topklasse van de Nederlandse klootschietcompetitie weer helemaal terug.

Brink B, mocht ook tegen hekkensluiter Nooit Gedacht schieten en het bleek dat Nooit Gedacht in deze klasse niet goed ingedeeld is en het krachtsverschil tussen beide teams te groot is. Nimmer was het een wedstrijd en de Brink won elke periode dan ook zeer eenvoudig. Coach Frank Groeneveld was zeer te spreken over Siem Flims die een goede wedstrijd schoot.

Brink E had het moeilijk uit bij de Gunne E, elke periode was het spannend maar trok de Gunne toch aan het laatste eind. De Brink heeft ook een veel jonger team dan de tegenstander en gezien het wedstrijd verloop zit er nog wel wat in het vat voor deze jongens. Veel blijven trainen, in de wintermaanden bij KOSC maakt dat dit team het nog ver schopt.