K.V. de Brink verliest nipt van Nooit Gedacht.

Beide teams hadden na drie competitie wedstrijden twee punten vergaard. Dus voorafgaand was het al duidelijk dat er een spannende wedstrijd kon ontstaan, wat daadwerkelijk ook gebeurde.

De Brink ging in de eerste periode prima van start, door een geweldig schot van Jesse Wennink. In deze periode wist Nooit Gedacht hun kloot telkens in de juiste richting en hoogte te plaatsen zodat langzamerhand een voorsprong gepakt werd. De Brink bleef goed doorschieten en enkele kloten waren te ver aangebracht waardoor deze minder hard op de zanderige ondergrond vielen en gelijk van minder vaart voorzien waren. De Brink kon Nooit Gedacht in deze periode niet meer bijbenen en verloor dan ook met 35 meter.

In de tweede periode kwam Nooit Gedacht slecht weg en het was jonkie Steven Groeneveld van de Brink die een voorsprong pakte van 20 meter. De swung kwam erin en de Brink liep steeds verder uit, pakte met elk schot een paar meter waardoor de voorsprong aan het eind van deze periode uiteindelijk 60 meter was voor de Brink.

In de derde periode was het telkens stuivertje wisselen en het was een ware strijd op hoog niveau. De beslissing moest met het laatste schot gemaakt worden. De Brink lag 15 meter achter maar had superster Jochem Wennink als laatste man achter de hand. Zijn schot belande met de eerste val niet optimaal maar pakte toch 14 meter terug van de achterstand, dus net niet genoeg voor de overwinning die daardoor naar de sportieve heren van Nooit Gedacht gingen. Op de foto's, Leider Michel Groeneveld die baalt van een meter achterstand in de laatste periode. Jochem Wennink die alles geeft met het laatste schot.