KV de Brink op waarde geklopt.

Bijgewerkt op: 3 nov. 2021

De regenachtige zondag zorgde ervoor dat het decor er minder mooi uitzag, de wedstrijd was voor de Brink net zo regenachtig. Een terechte 0-3 nederlaag tegen regerend kampioen Beuningen.

Het begin van de wedstrijd kwam de Brink gelijk iets achter, de daaropvolgende schoten bleef dit gelijk, alleen bij de “bocht van Hams” pakte Beuningen toch een onoverbrugbare voorsprong. Met wat tactische aanpassingen probeerde de Brink het tij te keren wat geen resultaat had en Beuningen het eerste punt te pakken had.

KV de Brink zal KV de Brink niet zijn als ze probeerden alles uit de kast te halen.

Bram Steghuis pakte nam de plek van Steven Groeneveld, Jesse Wennink samen met Jelle Kamphuis zorgden er ondermeer voor dat de Brink nog in de wedstrijd bleef, enkele zeldzame mindere schoten van Beuningen maakte dat halverwege de wedstrijd de Brink een meter voorlag. Helaas was het niet mogelijk om dit vast te houden en ook het tweede punt was voor Beuningen.

In de derde periode bleef Beuningen goed doorschieten, een vijftigtal belgische supporters, die spontaan kwamen kijken moedigden de Brink aan en uitten kreten als; amai en allegemachies bij de lange schoten van voornamelijk Beuningen….. KV de Brink had deze dag geen aanspraak op de overwinning laat staan een punt. Beuningen was duidelijk de betere en liet zien waarom het de laatste jaren kampioen is geworden.

73 weergaven