KV de Brink sluit seizoen af met kamp voor de jeugd.

Tradiotioneel sluit KV de Brink het klootschiet seizoen af met een kamp voor de jeugd. In 3 dagen en 2 nachten wordt er gestreden, weinig geslapen, gevierd, gegeten en vooral aan samenwerken gedaan.

Op de donderdag avond wordt het kamp opgebouwd door de vele actieve vrijwilligers die altijd in grote getale klaar staan voor de vereniging. Tenten worden opgezet, stroomvoorziening geregeld, geluid en licht, de keuken, spellen voorbereid alles om het kamp te laten slagen voor de jeugdleden van de Brink.

Het kamp begint op de vrijdagavond waar alle kinderen worden uitgezwaaid door de ouders . De bagage wordt vervoerd en de deelnemers vertrokken op de fiets naar Uelsen. Een vast onderdeel op het programma is altijd de nachtelijke smokkeltocht voorzien van de nodige angstige momenten en die altijd zeer enthousiast wordt ontvangen. Na een korte nacht en de dag beginnen met ontbijt (eieren en spek) werd er gepaintballed in het nabij gelegen bos. Er werd op los geknald en een ieder is die ochtend wel geraakt door een verfbullet.

De middag werd vervolgd met een paar baantjes zwemmen in het mooie zwembad in Uelsen. De avond stond in het teken van "a minute to win it" spel waarbij Chiel Bekhuis en Bram Steghuis de kinderen geweldige opdrachten liet uit voeren.

Later op de avond had quizmaster Jelle Kamphuis een geweldige quiz in elkaar gezet, waarbij iedereen de hersenen moesten laten kraken en slim zijn.

Rondom het kampvuur werd de avond voortgezet met voornamelijk sterke verhalen.

De zondag ochtend is de opruim ochtend en werd het kampement weer netjes opgeruimd en achtergelaten. Als afsluiter was er een ritje in de vrachtwagen van Kamphuis door Ootmarsum, met harde muziek, vlaggen en fakkels waar alle prijswinnaars van het zeer succesvolle klootschiet seizoen werden geëerd.

Al met al was er weer een geweldig kamp afgesloten en ging iedereen moe maar voldaan weer huiswaarts.

Op naar komend seizoen!!!

152 weergaven