Ook Steeds Vooruit verslagen na spannende partij

De zesde competitie wedstrijd tegen Steeds Vooruit is in een spannende wedstrijd beslist door de Brink in een 2-1 overwinning.

Een compleet eerste team, begon de wedstrijd sterk tegen Steeds Vooruit, elk schot werd goed geplaatst elk schot ging hard aan Brinkzijde. De Brink liep gestaag weg in deze eerste periode. Het een na laatste schot aan Brinkzijde was ronduit slecht. Hierdoor was het verschil bij het laatste schot 15 meter in het voordeel van de Brink. Steeds Vooruit plaatste een geweldig laatste schot en bracht hiermee de Brink in moeilijkheden, Marc Luft van de Brink liet zich niet van de wijs brengen en pakte het eerste punt.

Het leek voor de Brink een eenvoudige 3-0 overwinning te worden, maar Steeds Vooruit tapte uit een ander vaatje. De wedstrijd ging op en neer voor wie er voor lag. Wederom bij een van de laatste schot liet de Brink het er bij zitten en zat het er niet meer in om de achterstand om te buigen. Jelle Kamphuis liet nog wel zijn kunnen zien door een geweldig laatste schot maar het mocht niet baten tegen het onstuimige Steeds Vooruit.

Bij een 1-1 stand begon de derde periode en het was een superspannende ronde, waarbij beide teams aan elkaar gewaagd waren. Geweldige goede schoten werden beantwoord met super schoten en mindere schoten net zo. Steven Groeneveld werd op een c raciaal schot gezet door leider/vader Michel en hij volbracht dit schot uitstekend. Hierdoor bleef de de Brink in de wedstrijd en was het wederom het laatste schot tussen Jochem Wennink van de Brink en Edwin Kattier van Steeds Vooruit, beide schutters hadden niet de ideale lijn, maar het was toch Jochem die de overwinning voor de Brink veilig stelde en een 2-1 overwinning voor de Brink veilig stelde. De 3e overwinning van de Brink, die nu op de 7e plek staat in het klassement met 6 punten, volgende week Nooit Gedacht uit die 9 punten heeft en derde staat. Dus alles is mogelijk in deze crazie competitie.